Когато екипът зад революционен нов продукт против хемороиди се свръза с Digitawise през 2019, те ни представиха прототип и вълнуваща визия за бъдещето.

Стартирайки от нулата, първото нещо, което трябваше да изберем бе името на продукта и марката. Самият продукт (Крем Комфорт) бе в последните етапи на развитие, така че беше важно първо да се изгради идентичността на марката. Нашият творчески екип извърши задълбочен анализ на неговите предимства и характеристика, проучване на пазарите и цялостната философия зад бранда. Ние изградихме различни концепции преди да бъде избрана водеща такава. На база на това, ние създадохме бранд идентичност и визията за продукта. Следващата стъпка беше изграждане на онлайн магазин, който да презентира продукта и марката по най-добрър начин. Създадохме е-магазин, включващ най-добрите практики за SEO (оптимизация за търсачки), съдържание за целевите страници и цялостна дигитална маркетингова стратегия за последващото популяризиране на продукта онлайн.

Cream Comfort Case 1
Cream Comfort Case 2

Растежът започва тук. Запазете си безплатен час за консултация.

Повече проекти