маркетинг-агенция
In:
Post Tags

7 ключови предимства на работата с Full-Service Маркетингова агенция

Маркетингът безспорно е решаващ аспект във всяко бизнес начинание. По тази причина, собствениците на бизнес обикновено са изправени пред дилемата дали да създадат инхаус маркетингов отдел или да наемат маркетингова агенция, която да изпълнява тази функция. Въпреки, че идеята за инхаус екип не е лоша, това не е най-доброто решение, тъй като изисква наемане на повече хора и заделяне на допълнителни ресурси (осигуряване на работно пространство, необходимата техника и т.н.). Ако изпълнението на тези изисквания не отговаря на възможностите, с които разполага вашият бизнес, значи е време да обмислите идеята за аутсорсване на маркетинговите дейности на агенция, която предлага пълен набор от услуги, свързани с уеб дизайн, разработване и дигитален маркетинг.

Наемането на full-service маркетингова фирма е идеален начин бизнесът да получи експертни маркетингови услуги като реклама и промотиране в социалните мрежи, уеб дизайн и SEO стратегия.

1.Нови вълнуващи идеи

При опцията „инхаус отдел“, маркетинговият подход е ограничен до идеите на съответния колектив. Това може да доведе до застой. От друга страна, full-service маркетингов тим от експерти може да предложи доста повече, тъй като не е обременен от идеологии или традициите на вашия бизнес. Всъщност това, че агенцията работи с много други компании, включително и ваши конкуренти, е предпоставка за генерирането на заряд от свежи, вълнуващи идеи, които да вдъхнат нов живот на вашите начинания.

Екипът, на който сте аутсорснали маркетинговата дейност вероятно ще гледа от различна перспектива вашия бизнес, в сравнение с инхаус колектива. Тази разлика в подхода създава уникална възможност за full-service агенцията да осигурява идеи, които могат ефективно да трансформират вашите маркетингови стратегии. Нещо повече, работата на тези агенции е да са „в крак“ с развитието на маркетинга. Следователно, те лесно могат да приложат тактики, които са в синхрон не само с вашия бизнес, но и с таргетираната аудитория.

2. Възползвате се от най-новите технологии

Повечето инхаус маркетингови отдели обикновено са лишени от необходимите технологични ресурси. Също така, при наличието на широк спектър от маркетингови инструменти, изборът на най-правилните може да е труден. В най-лошия случай, бюджетът, който ще ви е необходим за да се сдобиете с подходящата технология, може да бъде серизно ограничен. Тези пречки могат да доведат до необходимостта от експерти в сферата на маркетинга, като тези във Full-service агенциите.

Маркетинговата агенция е изградена така, че да ви осигури достъп до аналитични доклади, софтуерни инструменти и услуги на достъпна цена. Хубавото в случая е, че няма нужда да обучавате вашия персонал как да борави с новите технологии, тъй като екипът на който се аутсорснали фирмения маркетинг знае как да ги приложи, наблюдава и да интерпретира събраната информация.

3. Съгласуваност

Когато работите с инхаус екип ще трябва да ги наблюдавате и ръководите. Съществува и опасността от несъгласувани изказвания на индивидуални членове на екипа, които може да доведат до объркващи сигнали към таргетираната аудитория. Като алтернатива, наемането на Full-Service маркетингова агенция парира притесненията относно съгласуваността, като всички експерти работят колективно за да гарантират, че клиентът изпраща едно и също послание по всички канали на маркетинга.

Full-service агенциите ползват всеобхватни подходи, които водят до изпращането на съгласувани послания. Маркетинг и брандинг експертите разработват рекламни кампании, които използват подобни, лого, слоган, цветове и други, за да се уверите, че бранда и продукта ще бъдат идентифицирани незабавно от целевата аудитория. Това предотвратява подвеждащи съобщения да объркват вашите клиенти или да ги карат да купуват от ваши конкуренти.

4. Няма нужда да провеждате обучение

Позитивът от това да работите с такива маркетингови агенции е, че се елиминира нуждата от заделяне на ресурси и време за обучение. Експертните компании в тази сфера знаят какво се изисква от тях, включително генериране на subscriber-и и последователи, подобряване на трафика към уеб сайта, привличане на потенциални клиенти.

Full-service маркетинговата агенция предлага обединение от експерти, например такива по inbound маркетинг, които да ви помогнат да се справяте в различни маркетингови области като платени реклами, социални мрежи, брандинг, изграждане на съдържание, SEO и др. Нещо повече, тези професионалисти не само сътрудничат помежду си, но и споделят идеи в опит да осигурят резултати, които да превъзхождат изискванията на клиента. Мислете за full-service маркетинговата агенция като отбор от професионалисти, осигуряващи съответната експертиза и опит.

5. Мащабиране

Имайте предвид, че в случай че планирате да разширите текущия си бизнес или да стартирате нов, вашата нужда от маркетинг ще се увеличи. Същото се отнася и ако планирате да намалите мащаба на компанията си. Следователно, с вътрешен маркетингов екип, разширяването на бизнеса ще изисква наемане и обучение на повече хора, докато при намаляване на мащаба – съкращаване на част от персонала.

Тъй като маркетинговата агенция предлага цялостно обслужване, всичко което трябва да направите е да уведомите отговорните лица какво искате да направите. Следователно, скалирането на вашите маркетингови начинания става много по-безпроблемно, когато работите с такъв доставчик на услуги.

6. Дава ви възможност да се концентрирате върху основните функции

Ръководенето на бизнес отива отвъд маркетинговите операции. Трябва да се занимавате с други аспекти като изпълнение на поръчки, контрол на дейностите на персонала, развиване на нови продукти, управление на складовата наличност и др. Всички тези функции играят важна роля в управлението на компанията и генерирането на печалба. И дори маркетингът да е от изключителна важност за постигането на успех в бизнеса, тези функции са не по-маловажни.

С full-service маркетингова агенция като ваш партньор, вие може да бъдете спокойни че маркетинговата функция на вашия бизнес е в сигурни ръце. Следователно не трябва да се фокусирате върху менажирането на други работници, формулирането и прилагането на ефективни маркетингови стратегии. Причината е, че маркетинговата агенция управлява собствен екип от експерти както и създава цялостен маркетингов подход. От своя страна, този факт ви позволява да се фокусирате върху други важни задачи, които са съществени за успеха на вашия бизнес.

7. Намалявате разходите

Да осигурите достатъчно пространство, ресурси и талантливи хора за вашия инхаус маркетинг отдел може да бъде скъпо. Нещо повече, съпътстващите разходи (сметки за ток, телефон и т.н.) могат да направят ситуацията още по-трудна. Като алтернатива на това, работата с маркетингова агенция не изисква да заплащате тези допълнителни разходи, да наемате специалисти и да плащате заплати и бонуси. И още нещо, аутсорсването на маркетинговата дейност ви позволява да спестите пари при закупуването на маркетингови системи или програми, като се възползвате от контактите на агенцията със съответните доставчици на продукта.

Като погледнем ползите представени в горните редове, става ясно че има много какво да се спечели от използването на full-service агенция като ваш партньор. От мащабируемост, достъп до обучени маркетингови експерти, системи и услуги, които ви позволяват да се фокусирате върху базовите цели на вашия бизнес, ползите са безкрайни. Въпреки това, важно е да имате поне един човек, който да служи като връзка между вашия бизнес и доставчика на услугата. Неговата работа в този случай е да помога на full-service агенцията да разбере демографията, съдържанието, посланията на вашия бранд и като цяло от какво точно има нужда бизнесът ви.

Кажи Здравей!