Prospects into clients
In:
Post Tags

Как да превърнете потенциални клиенти в реални с помощта на Дигитална агенция през 2019 година

Имате база от данни с потенциални клиенти, но не знаете как да ги превърнете в реални? Дигиталните агенции могат да бъдат изненадващо ефективни в генерирането на нови клиенти. Техният инструментариум позволява да събират и анализират информация за потенциалния купувач. По-важното е, че могат да филтрират тези лидове и да убедят най-подходящите ( информирани, платежоспособни,заинтересовани от вашия продукт) да купят от вас.

Въпреки това, трябва да работите в по-тесни взаимоотношения с Дигиталната агенция която използвате, за по-добри резултати. Те могат да ви дадат препоръки и съвети, но вие имате последната дума в решението, защото разбирате най-добре вашия бизнес и индустрията, в която работите. Това, което работи добре за един клиент, не е задължително да работи и за вас.

Важността на това, да работите с Дигитална агенция

Екосистемата на дигиталния маркетинг се развива изключително бързо. Тази еволюция се очаква да продължи и през 2019 година. Наемете агенция, която е добре осведомена за съвременните тенденции и новости във вашия бранш. В противен случай може да изостанете и да загубите позиции от конкуренцията. В следващите редове ще разберете какво може да очаквате от развитието в надпреварата за повече конверсии.

Използвате ли вече услугите на дигитална агенция? Ако отговорът е не – сега е времето да започнете. Изискванията към всички акаунт мениджъри в дигиталните агенции включват прилагането на най-съвременните методи и трикове в занаята. Затова водещите Дигитални агенции са много добре осведомени и подготвени да работят с най-актуалните инструменти и практики. Все пак вие сте твърде заети да ръководите бизнеса си, за да отговаряте и за намирането на клиенти…

Усъвършенстван видео маркетинг

Видео маркетингът е доказал ефективността си през годините. Изводите на голяма част от дигиталните експерти са, че броят на интернет потребителите, гледащи видео материали и клипове, е повече от три пъти по-висок от броят на тези, които четат статии. Всъщност, тенденцията е потребителите да четат все по-малко и да гледат все повече.

В следващите години може да очаквате дигиталните агенции да усъвършенстват подхода към използването на видео маркетинг още повече. Например, видеата ще бъдат толкова запленяващи, че хората биха оставили всяка започната дейност, само за да ги гледат. Затова създаването, оформлението и обработката на видеото трябва да бъдат на високо професионално ниво.

Същевременно, дигиталните експерти ще трябва да намалят дължината на всяко видео. Потребителите лесно губят интерес, особено при гледането на дълги видеа и такива, които не предават основното си послание в първите няколко секунди. За да бъдат привлечени погледът и вниманието им, всеки видео материал трябда да оставя добро първо впечатление. Видео миниатюрите (thumbnails) през 2019 година трябва да излгеждат интересни, за да могат хората да кликват на тях и да ги гледат.

Употребата на уеб сайтове – паралакс

Кое по-лесно – да кликнеш или да скролнеш? Този въпрос беше често задаван на много дигитални форуми през 2018-та. Обичайният отговор е, че скролването е много по-лесно от кликването. Изисква по-малко усилие. Дори и потенциалните клиенти да са заинтересовани от продуктите ви, степента на отпадане (bounce rate) на вашия сайт ще остане висока, ако интерфейсът не е user-friendly.

Това е особено точно, като се има предвид, че повече от 85% от всички интернет потребители посещават уеб сайтове от мобилни устройства. Те обикновено скролват уеб страниците от горе до долу. През 2019-та дизайнът на сайтовете не само ще трябва да подобрява скоростта на зареждане, но и да показва съдържанието по-опростено.

Така наречените уебсайтове паралакс са визуално по-внушителни и фактически могат да мотивират пасивния посетител да прекара повече време на сайта. Бутонът, който призовава към действие трябва да бъде видим за посетителя веднага, щом влезе в сайта. По отношение на превръщането на посетителя в клиент, подгответе чекаут процедурата. По-долу в статията може да видите още съвети за чекаут процесът на вашия сайт.

Събирайте и анализирайте данни, за по-добри резултати

Няма и един потребител, чиито лични качества да си приличат с тези на друг. Всеки трябва да бъде анализиран индивидуално за да установите неговите нужди и съответно подхода към тях. Например, клиентите на хотел могат да се разделят на такива, които ползват единични, двойни, семейни и групови резервации. Това, което е работило за четиричленно семейство настанено днес, може да не работи за следващото четиричленно семейство, настанено утре.

Поради тези причини трябва да задавате по-специфични въпроси на вашите потенциални клиенти. Информирайте се за техните нужди, предизвикателствата пред тях и очакванията им. По този начин ще можете да подсигурите логични решения, които да бъдат от ползва не само за тях, но и за вашия бизнес. Изтънчен ресторант в сърцето на Найроби би трябвало да има разнообразно меню съобразено с посетителите му от целия свят.

Научете кои са хората, които посещават вашия уеб сайт и откъде идват. Генерацията на лидове от Фейсбук или от Туитър работи по-добре за вас? Базови инструменти за анализ като Google Analytics могат да очитат пола, възрастта, географската локация и типа на използваното устройство на вашите клиенти. Използвайте тези възможности през 2019-та година за да капитализирате вашите потенциални купувачи.

Категоризирани таргетирани подходи

Преди да подходите към потенциалните клиенти, трябва да обработите таргетираните постове, реклами и послания разумно. Нека да използваме гориния пример с ресторанта в Найроби. Категоризираното таргетиране за ресторантьорски бизнес означава проучване на клиентите, както и изготвяне на менюта, спрямо техните предпочитания.

Нека предположим, че менютата са Китайско, Американско, Бразилско и Африканско. Работа на дигиталната агенция е да се фокусира върху персоналните качества на всеки клиент когато препоръчва специфично меню. Ако е установено, че китайските клиенти предпочитат китайското меню пред другите, логично е те да бъдат таргетирани с него.

Казвайки това, важно е да отбележим, че Китайските клиенти все пак могат да проявят интерес и към другите менюта, освен традиционното за тях. Затова винаги трябва да изисквате обратна връзка от вашите клиенти. Може да направите това онлайн и офлайн, използвайки различни форми на взаимодействие.

Като категоризирате вашите клиенти в групи, може да спестите много време, пари и ресурси. Няма смисъл да предлагате продукт на незаинтересовани и неквалифицирани за него потенциални клиенти. Вече не би трябвало да използвате оправданието, че маркетингът е изстрел в тъмното. Както онлайн инструменти като Facebook Ads еволюират, така би трябвало да се развива и вашият подход.

Усъвършенствайте формите “Контакти” и “Check out” на вашия сайт

Вероятно насочвате потенциалните си клиенти от страниците ви в социалните медии към вашия сайт. Колко време им отнема за да попълнят формите (контактни,заявки и т.н.)? Ако процесът е сложен, вероятността клиентът да го изостави и да напусне страницата е висок. Фактът, че потребителят ще напусне вашия уеб сайт и вероятно ще посети този на конкуренцията ви, е притеснителен. Изберете да изпреварите “другите” през новата година.

Уплашени ли се чувстват клиентите от броя на полетата, които трябва да попълнят? Има само един начин да разберете. Голямата разлика между броя на хората, които посещават страницата на формата и броят на тези, които в действителност я попълват и изпращат, загатва проблема. Тези, които не я попълват, вероятно се опасяват, че дават твърде много лична информация.

Поради тази причина, формата трябва да има възможно най-малко полета. Името и телефонният номер са основните детайли за генериране на клиенти. От друга страна, включете съществени полета като имейл адрес и адрес за доставка. Най-просто казано, хората имат нужда от по-бъри и опростени решения за техните проблеми.

Заключение

Няма магически трик, който да ви помогне като по чудо да трансформирате привличането на потенциални клиенти и превръщането им в реални. Обърнете внимание, че практическото приложение на гореспоменатите съвети варира според различните индустрии и видове бизнес. Бъдете много прецизни и инициативни.

Трябва да бъдете гъвкави при използването на различните подходи на дигиталния маркетинг. Някои съвети свързани с конверсиите може да отнемат повече време за да бъдат изпълнени и да донесат съществен резултат, но като усъвършенствате употребата им постоянно, ще осмислите кое работи най-добре за вас. Успех в намирането на клиенти през новата 2019 година!

Кажи Здравей!